پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونه در سایت مرکز مبادله ایران برای خرید ربع سکه ثبت نام کنیم؟

  • کد خبر: ۲۱۵۵۲۳
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
چگونه در سایت مرکز مبادله ایران برای خرید ربع سکه ثبت نام کنیم؟
فردا چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه دومین مرحله حراج ربع سکه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در مرحله نخست این حراج در روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه، از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.

برای شرکت در حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران ابتدا باید ثبت نام کرده و احراز هویت شوید.

ثبت‌نام و احراز هویت

برای این کار متقاضی باید ابتدا از طریق آدرس اینترنتی market.ice.ir وارد سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران شده و از طریق گزینه ثبت‌نام اقدام به ثبت اطلاعات مورد نیاز کند.

پس از احراز هویت به صورت آنلاین، متقاضی لازم است در استان مورد نظر خود یکی از شعب بانک ملی را برای دریافت فیزیکی سکه طلا انتخاب کند.

با اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، متقاضیان خرید سکه‌های حراجی می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

احراز هویت هزینه دارد. به این صورت که هزینه آن یکبار به مبلغ ۲۹۵ هزار ریال توسط سرویس احراز هویت دیجیتال (eKYC) به صورت برخط دریافت می‌شود و در حراج‌های بعدی چنین هزینه‌ای از متقاضی دریافت نمی‌شود. احراز هویت از طریق سازمان ثبت احوال استعلام می‌‏شود.

متقاضی برای ثبت نام در سامانه معاملات باید از طریق شماره همراه منطبق با کد ملی خود اقدام کند و سپس اقدام به ثبت اطلاعات هویتی، آدرس، شماره حساب و شماره کارت نماید.

متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده اند، فرصت دارند تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.

ثبت سفارش

متقاضی پس از ثبت‌نام و احراز هویت می‌تواند از طریق سامانه معاملات طلا اقدام به ثبت سفارش برخط برای شرکت در حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کند.

برای این کار متقاضی ابتدا باید معادل تعداد سفارش مورد نظر، متناسب با قیمت پیشنهادی خود و هزینه‌های دیگر را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در سامانه به حساب اعلام‌شده واریز کند. سپس در روز و ساعات اعلام شده برای حراج، سفارش خود را ثبت کند. این سفارش شامل قیمت پیشنهادی و میزان سکه درخواست‌شده است.

شرکت در حراج سکه طلا

هر متقاضی پس از ثبت‌نام و اتمام دوره ثبت سفارش، وارد فرآیند حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می‌شود. مرتب‌سازی و اولویت‌بندی سفارشات بر اساس بالاترین قیمت پیشنهادی و در صورت برابری قیمت‌های مرتب‌سازی بر اساس زمان ثبت سفارش صورت می‌گیرد.

در نهایت سکه طلا بر اساس اولویت‌بندی از بالاترین اولویت به پایین‌ترین اولویت متناسب با مقدار عرضه به متقاضیان تخصیص داده می‌شود.

نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین سکه‌های طلا از طریق حساب کاربری برندگان در سامانه سکه طلا قابل دسترس قرار می‌گیرد.

دریافت سکه طلا

برنده حراج می‌تواند جهت تحویل فیزیکی سکه طلا پس از تخصیص از شعبه منتخب خود تا هفت روز کاری بعد از آن اقدام کند. در صورت تاخیر در دریافت سکه از شعبه بانک، متقاضی به مدت هفت روز کاری دیگر فرصت دارد با پرداخت هزینه نگهداری سکه خود را تحویل بگیرد. عدم مراجعه متقاضی برای دریافت سکه در مهلت مقرر به فسخ معامله منجر خواهد شد و وجوه واریزی پس از کسر هزینه‌های عملیاتی عودت داده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->